Produse comercializate :
Cod si denumire CPV: 19210000-1 - Tesaturi (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 39512000-4 - Lenjerie de pat (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 19240000-0 - Tesaturi speciale (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 19212000-5 - Tesaturi din bumbac (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 39514100-9 - Prosoape (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 19200000-8 - Materiale textile si articole conexe (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 18314000-3 - Halate de baie (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 19200000-8 - Materiale textile si articole conexe (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 19212000-5 - Tesaturi din bumbac (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 18314000-3 - Halate de baie (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 03115110-4 - Bumbac (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 18221300-7 - Impermeabile (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 33192120-9 - Paturi de spital (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 19250000-3 - Tesaturi tricotate sau crosetate (Rev.2)
Cod si denumire CPV: 39513100-2 - Fete de masa (Rev.2)
Achizitii publice prin SEAP/e-factura
SEAP (SICAP) e-licitatie.ro este o platforma electronica care asigura transparenta procesului si procedurilor de achizitii publice. Prin intermediul platformei S.E.A.P., autoritatile publice achizitioneaza, prin mijloace electronice, bunuri si servicii necesare desfasurarii activitatii.
Avantajele utilizarii platformei electronice e-licitatie.ro SEAP/E-factura
Participarea in cadrul achizitiilor directe prin intermediul SEAP va ofera oportunitatea de a efectua achizitii publice ce pot aduce plusvaloare activitatii dumneavoastra. Avantajele dobandite prin utilizarea platformei e-licitatie.ro SICAP: transparenta prin realizarea achizitiilor exclusiv online, predictibilitate si stabilitate, preturi bune, termen de plata.
Datele noastre de identificare
Ca si operator economic, datele noastre de identificare sunt:
Denumire participant : S.C. VIRGINA TEX SRL
Cod Unic de Inregistrare: RO377087
Cum se achizitioneaza produsele?
- Primul pas il reprezinta plasarea comenzii pe site-ul www.sabaev.ro. Aceasta presupune: alegerea produselor, adaugarea acestora in cosul de cumparaturi si finalizarea comenzii. Inainte de finalizarea comenzii puteti specifica in campul Observatii intentia de a achizitiona produsele comandate prin platforma SEAP. Sau, dupa finalizarea comenzii, puteti sa ne informati despre intentia de a achizitiona produsele comandate prin platforma SEAP, prin telefon la unul din urmatoarele numere: 0731.593.990 , 0722.351.878. sau la adresa de e-mail: office@sabaev.ro. La scurt timp dupa plasarea comenzii, o sa primiti un e-mail de confirmare a comenzii sau veti fi contactat telefonic.
- Produsele comandate de dumneavoastra vor fi incarcate in platforma SEAP, sub forma de produse individuale sau pachet de produse, in functie de preferinta dumneavoastra. Veti fi informat despre publicarea acestora, iar procesul de achizitie publica poate demara.
- Ultimul pas presupune emiterea facturii fiscale aferente comenzii si livrarea coletului cu produsele achizitionate.
Pentru intrebari si asistenta va rugam sa contactati persoanele specializate in tranzactiile SEAP la telefon: 0731.593.990 , 0722.351.878.